Практикум з Meta Ads (базовий рівень)

Практикум з Meta Ads - базовий рівень

Що таке персональний практикум з Meta Ads з Максом Котенком?

Це 2 індивідуальні Zoom-сесії по 1 часу кожна, із записом та демонстрацією екрану. З упором на ваш онлайн проект та особисті навички.

Тобто ми опрацюємо базові речі, які необхідно вміти та розуміти у роботі з Meta Ads, щоб вирішувати конкретні технічні та стратегічні завдання щодо залучення клієнтів для будь-якого web-проекту.

Програма практикуму

  1. Створення та базове налаштування кабінету Meta Ads
  2. Огляд інтерфейсу та алгоритму роботи фейсбук-реклами
  3. Огляд та налаштування аналітичних стовпців для фейбсук-реклами
  4. Огляд усіх типів рекламних кампаній
  5. Огляд та настроювання націлювання аудиторій на рівні групи кампаній
  6. Огляд та налаштування плейсментів для показу фейсбук-реклами
  7. Огляд типів, форматів та розмірів креативів для фейсбук-реклами
  8. UTM-мітки для фейсбук-реклами
  9. Базові налаштування рекламної кампанії в Meta ads

Примітка: програма може формуватися індивідуально, враховуючи потреби конкретного спеціаліста та онлайн-проекту.

Що отримаєте внаслідок проходження практикуму?

2 години індивідуальної роботи з автором практикуму + безстроковий доступ до навчальної платформи та оновлень практикуму + супутні матеріали + доступ у закритий телеграм канал практикуму.

Soft-skills
Розуміння принципу роботи + сфери застосування Meta Ads

Hard-skills
Навички встановлення, налаштування та системної роботи з Meta Ads в рамках веб-проектів.

Практикум доступний у трьох форматах:

Індивідуальне проходження – ви працюєте зі мною над своїм проектом, отримуєте персональні рекомендації та рішення щодо GTM саме під ваш online-проект.

Ми розглядаємо ваш проект, виявляємо точки зростання та налаштовуємо інструменти маркетингу та аналітики для досягнення результатів.
Під час сесії ви отримуєте персональні рекомендації, які допоможуть оптимізувати вашу рекламу та веб-аналітику.
Після проходження практикуму, ви отримаєте запис сесії та додаткові матеріали для подальшого впровадження.

Пакетне рішення – індивідуальне проходження 5 практикумів із комплексним підходом. GTM + GA-4 + Meta Pixel + Google Ads + Meta ads

Це найкращий варіант для тих, хто хоче отримати системне розуміння роботи з інструментами digital-маркетолога та веб-аналітики.
Ви послідовно проходите всі практикуми, отримуєте комплексне настроювання інструментів та готові кейси для вашого бізнесу.
Включає персональну підтримку та відповідь на запитання під час проходження курсу.

Запис практикуму – доступ до платформи та відеоматеріалу практикуму (поки не досягнемо).

Ви отримуєте повний запис практикуму, що містить докладні пояснення, покрокові інструкції та демонстрацію налаштувань.
Доступ до матеріалу залишається у вас, тому ви можете переглядати його у зручний час та застосовувати отримані знання на практиці.
Дивіться також