Практикум з Meta Ads: просунутий рівень Лід і Покупка
$
$
Практикум з Meta Ads: Лід і Покупка - просунутий рівень
Що таке персональний практикум з Meta Ads з Максом Котенком?
Це 2 індивідуальні Zoom-сесії по 1 часу кожна, із записом та демонстрацією екрану. З упором на ваш онлайн проект та особисті навички.
Тобто ми опрацюємо продвинуті речі, які необхідно вміти та розуміти у роботі з Meta Ads, щоб вирішувати конкретні технічні та стратегічні завдання щодо залучення клієнтів для будь-якого web-проекту.
Програма практикуму
Робота з інструментам Аудиторії в Meta ads
Створення аудиторій ремаркетинг на основі стандартних Подій
Створення look-like-аудиторій
Робота з конверсіями (Лід і Покупка) в Meta ads
Стратегія і планування структури кампаній в Meta ads (інтернет магазини + сайти послуг)
Бозві налаштування кампаній з ціллю Lead
Бозві налаштування кампаній з ціллю Purchase
Економіка і звітність в Meta ads
Примітка: програма може формуватися індивідуально, враховуючи потреби конкретного спеціаліста та онлайн-проекту.
Що отримаєте внаслідок проходження практикуму?
2 години індивідуальної роботи з автором практикуму + безстроковий доступ до навчальної платформи та оновлень практикуму + супутні матеріали + доступ у закритий телеграм канал практикуму.
Soft-skills Розуміння принципу роботи + сфери застосування Meta Ads для інтернет магазинів та порталів з послугами
Hard-skills Навички встановлення, налаштування та системної роботи з Meta Ads в рамках веб-проектів.
Практикум доступний у трьох форматах:
Індивідуальне проходження – ви працюєте зі мною над своїм проектом, отримуєте персональні рекомендації та рішення щодо GTM саме під ваш online-проект.
Ми розглядаємо ваш проект, виявляємо точки зростання та налаштовуємо інструменти маркетингу та аналітики для досягнення результатів. Під час сесії ви отримуєте персональні рекомендації, які допоможуть оптимізувати вашу рекламу та веб-аналітику. Після проходження практикуму, ви отримаєте запис сесії та додаткові матеріали для подальшого впровадження.
Пакетне рішення – індивідуальне проходження 5 практикумів із комплексним підходом. GTM + GA-4 + Meta Pixel + Google Ads + Meta ads
Це найкращий варіант для тих, хто хоче отримати системне розуміння роботи з інструментами digital-маркетолога та веб-аналітики. Ви послідовно проходите всі практикуми, отримуєте комплексне настроювання інструментів та готові кейси для вашого бізнесу. Включає персональну підтримку та відповідь на запитання під час проходження курсу.
Запис практикуму – доступ до платформи та відеоматеріалу практикуму (поки не досягнемо).
Ви отримуєте повний запис практикуму, що містить докладні пояснення, покрокові інструкції та демонстрацію налаштувань. Доступ до матеріалу залишається у вас, тому ви можете переглядати його у зручний час та застосовувати отримані знання на практиці.