Практикум з Meta Ads: просунутий рівень Лід і Покупка

Практикум з Meta Ads: Лід і Покупка - просунутий рівень

Що таке персональний практикум з Meta Ads з Максом Котенком?

Це 2 індивідуальні Zoom-сесії по 1 часу кожна, із записом та демонстрацією екрану. З упором на ваш онлайн проект та особисті навички.

Тобто ми опрацюємо продвинуті речі, які необхідно вміти та розуміти у роботі з Meta Ads, щоб вирішувати конкретні технічні та стратегічні завдання щодо залучення клієнтів для будь-якого web-проекту.

Програма практикуму

  1. Робота з інструментам Аудиторії в Meta ads
  2. Створення аудиторій ремаркетинг на основі стандартних Подій
  3. Створення look-like-аудиторій
  4. Робота з конверсіями (Лід і Покупка) в Meta ads
  5. Стратегія і планування структури кампаній в Meta ads (інтернет магазини + сайти послуг)
  6. Бозві налаштування кампаній з ціллю Lead
  7. Бозві налаштування кампаній з ціллю Purchase
  8. Економіка і звітність в Meta ads

Примітка: програма може формуватися індивідуально, враховуючи потреби конкретного спеціаліста та онлайн-проекту.

Що отримаєте внаслідок проходження практикуму?

2 години індивідуальної роботи з автором практикуму + безстроковий доступ до навчальної платформи та оновлень практикуму + супутні матеріали + доступ у закритий телеграм канал практикуму.

Soft-skills
Розуміння принципу роботи + сфери застосування Meta Ads для інтернет магазинів та порталів з послугами

Hard-skills
Навички встановлення, налаштування та системної роботи з Meta Ads в рамках веб-проектів.

Практикум доступний у трьох форматах:

Індивідуальне проходження – ви працюєте зі мною над своїм проектом, отримуєте персональні рекомендації та рішення щодо GTM саме під ваш online-проект.

Ми розглядаємо ваш проект, виявляємо точки зростання та налаштовуємо інструменти маркетингу та аналітики для досягнення результатів.
Під час сесії ви отримуєте персональні рекомендації, які допоможуть оптимізувати вашу рекламу та веб-аналітику.
Після проходження практикуму, ви отримаєте запис сесії та додаткові матеріали для подальшого впровадження.

Пакетне рішення – індивідуальне проходження 5 практикумів із комплексним підходом. GTM + GA-4 + Meta Pixel + Google Ads + Meta ads

Це найкращий варіант для тих, хто хоче отримати системне розуміння роботи з інструментами digital-маркетолога та веб-аналітики.
Ви послідовно проходите всі практикуми, отримуєте комплексне настроювання інструментів та готові кейси для вашого бізнесу.
Включає персональну підтримку та відповідь на запитання під час проходження курсу.

Запис практикуму – доступ до платформи та відеоматеріалу практикуму (поки не досягнемо).

Ви отримуєте повний запис практикуму, що містить докладні пояснення, покрокові інструкції та демонстрацію налаштувань.
Доступ до матеріалу залишається у вас, тому ви можете переглядати його у зручний час та застосовувати отримані знання на практиці.
Дивіться також