Практикум по Google Tag Manager (просунутий рівень)
$
$
Google Tag Manager (GTM) – просунутий рівень
Що таке індивідуальний практикум з GTM з Максом Котенком?
Це 2 індивідуальні Zoom-сесії по 1 годині кожна, із записом та демонстрацією екрану. З упором на ваш онлайн-проект та особисті навички.
Тобто ми опрацюємо просунуті налаштування, які необхідно вміти та розуміти в роботі з GTM, щоб вирішувати конкретні технічні та стратегічні завдання щодо налаштування конверсій електронної торгівлі та проектів, де потрібна робота з розширеними конверсіями та методом передачі даних dataLayer.push.
Програма практикуму
Поглиблена робота з відладником Tag Assistant
Поглиблена робота з методом dataLayer.push та типом тригерів Event (спеціальна подія)
Робота з ТЗ для форм та кнопок для сайту з послугами (отримуєте готовий шаблон)
Робота з ТЗ з електронної торгівлі для інтернет-магазинів (отримуєте готовий шаблон)
Робота зі змінними електронної торгівлі + змінними користувачами для розширених конверсій
Робота з шаблонами електронної торгівлі для GA-4, Google Ads та Meta Pixel
Робота з селекторами елементів для налаштування трекінгу "складних" кнопок та віджитків
Примітка: програма також може формуватися індивідуально, враховуючи потреби конкретного спеціаліста та онлайн-проекту.
Що отримаєте внаслідок проходження практикуму?
2 години індивідуальної роботи з автором практикуму + безстроковий доступ до навчальної платформи та оновлень практикуму + супутні матеріали + доступ у закритий телеграм канал практикуму.
Soft-skills Розуміння просунутої роботи з GTM для інтернет магазинів та сайтів продажу послуг.
Hard-skills Просунуті навички роботи з GTM щодо налаштування конверсій електронної торгівлі та складних форм для інтернет магазинів та порталів з послугами.
Практикум доступний у трьох форматах:
Індивідуальне проходження – ви працюєте зі мною над своїм проектом, отримуєте персональні рекомендації та рішення щодо GTM саме під ваш online-проект.
Ми розглядаємо ваш проект, виявляємо точки зростання та налаштовуємо інструменти маркетингу та аналітики для досягнення результатів.
Під час сесії ви отримуєте персональні рекомендації, які допоможуть оптимізувати вашу рекламу та веб-аналітику.
Після проходження практикуму, ви отримаєте запис сесії та додаткові матеріали для подальшого впровадження.
Пакетне рішення – індивідуальне проходження 5 практикумів із комплексним підходом. GTM + GA-4 + Meta Pixel + Google Ads + Meta ads
Це найкращий варіант для тих, хто хоче отримати системне розуміння роботи з інструментами digital-маркетолога та веб-аналітики.
Ви послідовно проходите всі практикуми, отримуєте комплексне налаштування інструментів та готові кейси для вашого бізнесу.
Включає персональну підтримку та відповіді на запитання під час проходження курсу.
Запис практикуму – доступ до платформи та відеоматеріалу практикуму (поки не доступно).
Ви отримуєте повний запис практикуму, що містить докладні пояснення, покрокові інструкції та демонстрацію налаштувань.
Доступ до матеріалу залишається у вас, тому ви можете переглядати його у зручний час та застосовувати отримані знання на практиці.