Практикум по Google Tag Manager (просунутий рівень)

Google Tag Manager (GTM) – просунутий рівень

Що таке індивідуальний практикум з GTM з Максом Котенком?

Це 2 індивідуальні Zoom-сесії по 1 годині кожна, із записом та демонстрацією екрану. З упором на ваш онлайн-проект та особисті навички.

Тобто ми опрацюємо просунуті налаштування, які необхідно вміти та розуміти в роботі з GTM, щоб вирішувати конкретні технічні та стратегічні завдання щодо налаштування конверсій електронної торгівлі та проектів, де потрібна робота з розширеними конверсіями та методом передачі даних dataLayer.push.

Програма практикуму

  1. Поглиблена робота з відладником Tag Assistant
  2. Поглиблена робота з методом dataLayer.push та типом тригерів Event (спеціальна подія)
  3. Робота з ТЗ для форм та кнопок для сайту з послугами (отримуєте готовий шаблон)
  4. Робота з ТЗ з електронної торгівлі для інтернет-магазинів (отримуєте готовий шаблон)
  5. Робота зі змінними електронної торгівлі + змінними користувачами для розширених конверсій
  6. Робота з шаблонами електронної торгівлі для GA-4, Google Ads та Meta Pixel
  7. Робота з селекторами елементів для налаштування трекінгу "складних" кнопок та віджитків

Примітка: програма також може формуватися індивідуально, враховуючи потреби конкретного спеціаліста та онлайн-проекту.

Що отримаєте внаслідок проходження практикуму?

2 години індивідуальної роботи з автором практикуму + безстроковий доступ до навчальної платформи та оновлень практикуму + супутні матеріали + доступ у закритий телеграм канал практикуму.

Soft-skills
Розуміння просунутої роботи з GTM для інтернет магазинів та сайтів продажу послуг.

Hard-skills
Просунуті навички роботи з GTM щодо налаштування конверсій електронної торгівлі та складних форм для інтернет магазинів та порталів з послугами.

Практикум доступний у трьох форматах:

Індивідуальне проходження – ви працюєте зі мною над своїм проектом, отримуєте персональні рекомендації та рішення щодо GTM саме під ваш online-проект.

Ми розглядаємо ваш проект, виявляємо точки зростання та налаштовуємо інструменти маркетингу та аналітики для досягнення результатів.

Під час сесії ви отримуєте персональні рекомендації, які допоможуть оптимізувати вашу рекламу та веб-аналітику.

Після проходження практикуму, ви отримаєте запис сесії та додаткові матеріали для подальшого впровадження.

Пакетне рішення – індивідуальне проходження 5 практикумів із комплексним підходом. GTM + GA-4 + Meta Pixel + Google Ads + Meta ads

Це найкращий варіант для тих, хто хоче отримати системне розуміння роботи з інструментами digital-маркетолога та веб-аналітики.

Ви послідовно проходите всі практикуми, отримуєте комплексне налаштування інструментів та готові кейси для вашого бізнесу.

Включає персональну підтримку та відповіді на запитання під час проходження курсу.

Запис практикуму – доступ до платформи та відеоматеріалу практикуму (поки не доступно).

Ви отримуєте повний запис практикуму, що містить докладні пояснення, покрокові інструкції та демонстрацію налаштувань.

Доступ до матеріалу залишається у вас, тому ви можете переглядати його у зручний час та застосовувати отримані знання на практиці.
Дивіться також