Що допоможе залучити цільову аудиторію?
1. Пошукова оптимізація. Сторінки, зроблені з урахуванням популярних ключових запитів ваших користувачів, допоможуть підвищити сайт в пошуку і збільшать його відвідуваність.
Ключові запити - це фрази в пошукових системах, за допомогою яких користувачі шукають інформацію.
2. Контент-маркетинг. Корисні і цікаві статті допоможуть зробити зі звичайних відвідувачів сайту постійних покупців.
3. Активність в соціальних мережах. Мережі дають можливість не тільки розповісти про свій продукт, а й просувати його за допомогою реклами.
4. Контекстна реклама. За допомогою неї можна показувати вашу пропозицію саме тим, хто шукає щось подібне.
5. Банерна реклама. Банери дають можливість показати товар лицем, а тизери заманюють потенційних покупців. Тизер - це рекламне оголошення, яке складається з заголовка, тексту і картинки.
Пошукова оптимізація, як спосіб залучення, підійде всім. Контент-маркетинг - багатьом. А ось канали рекламі теперь не такі універсальні і вимагають відповідності цільової аудиторії.
Наприклад, погана ідея продавати цемент в Twitter, тому що його аудиторія налаштована на розвагу. Для такого продукту краще вибрати більш формальний канал, наприклад, контекстну рекламу.
Для залучення цільової аудиторії важливо вибрати відповідний їй канал просування.
Щоб у сайту були продажу, йому необхідні відвідувачі, а це значить, що потрібен трафік. Треба вирішити, який трафік і звідки ви будете залучати. Щоб зрозуміти, який трафік приносить вам найбільший дохід, його потрібно сегментувати, тобто розділити.
Як можна сегментувати трафік:
по джерелу (пошук, розсилка, соцмережі, реклама в паблік, контекстна реклама і ретаргетінг).
по пошуковику (Google або Яндекс).
по групі запитів і за запитом (за яким ключовим словом вас найчастіше шукають).
Після того, як ви дізналися свою цільову аудиторію і як її можна залучити, потрібно дізнатися якомога більше про ваших конкурентів, але це таматика нашої наступної публікації.